top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

ŠTO ĆEŠ BITI KADA ODRASTEŠ, I OSTALE GLUPOSTI.


Svi oko mene su imali neke snove, ciljeve, neki put kojim su željeli ići. Slušala bi i bila bi sretna zbog njih, pomalo i ljubomorna, jer ja nisam imala pojma kojim putem želim ići.


Kada se vratim na period kada sam bila mini Mirna, pitanje što želim biti kada odrastem je stavljalo veliki pritisak na mene. To je pitanje koje se provlači kroz školu, društvo, i obitelj. Pitanje koje je ogromno, ozbiljno, i neko poput mene, ne može ga samo lako zaboraviti.


Nisam nikada htjela biti učiteljica, doktorica, ili pjevačica. Nisam bila učena da trebam biti nešto zato što je to dobro za mene, dobro plaćeno, itd. Nisam razmišljala koje je to zanimanje koje bi moglo biti moje zauvijek, i nekako uvijek mi je samo bilo bitno da su oko mene ljudi sretni, a i ja sa njima.


Kako sam odrastala bilo mi je jasnije zbog čega se strašno pitanje karijere povlačilo od malih nogu, i iz tog silnog stresa imala sam potrebu da budem sve.


Brzo sam smišljala šta bi mogla biti kada odrastem, umjesto da sam samo bila ja.


Samu sam sebe pojela iznutra jer nisam bila norma, nisam bila nečije očekivanje, i koliko god sve volim po PS-u, nisam ništa napravila do sada po PS-u.


Život me toliko razvukao na sve strane, toliko mi je šamara zadao, i toliko mi je već glasno rekao da ništa nije kako se čini, da mu se već lagano smijem. Ono, nekontrolisano, kakav je i on sam.


Nisam imala neke snove, neke velike ciljeve, jedino što sam uvijek htjela je da imam veliku ljubav i sreću. Nisam mislila da će nekada biti teška, jer jeste, ali je velika, i sreća je još veća.


Kad su me pitali šta želim biti kada odrastem, trebala sam im samo reći- JA.


Pustila sam se, dala sam sebi šansu, po prvi put sebe sam stavila na prvo mjesto.


Nešto dolazi, I can feel it. Neočekivano, malo komplikovano, sa dozom sekiracije, sa punim srcem, šakom šećera, i baš kao ja. Nešto Mirnulasto i dobro.


I kada vam život da jedan veliki limun, nemojte ga iscijediti sebi u oči i plakati, nego napravite jedan slatki kolač.



KOLAČ OD LIMUNA I BADEM


- 150 gr mljevenog badema

- 4 jaja ( odvojiti žumanjke od bjelanjaka )

- 100 gr šećera

- jušna žlica korice jednog limuna

- šećer u prahu za posipanje, i bademi u listićima



Pećnicu zagrijati na 180.


Kalup za tortu premazati lagano maslacem, ili staviti papir za pečenje.


U zdjelu stavite žumanjke, i šećer, te mutite dok ne dobijete gustu masu koja na kraju bude skoro bijela. Dodajte mljevene bademe i koricu limuna, i drvenom kuhačom lagano sjedinite.


U drugoj zdjeli gdje su bjelanjci dodajte prstohvat soli i mutite mikserom dok ne dobijete oštre vrhove.


Kuhačom dodajte lagano bjelanjke u smjesu sa bademima i limunom. Kada se smjesa sjedini stavite u kalup za tortu i pospite bademima u listićima. Pecite oko 30/35 minuta.


Kada je torta gotova, ostavite da se ohladi, i pospite šećerom u prahu.


Uživajte!







166 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page