top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

Đulbešećerka

Ovo je jedna sretna priča, sa malo sjete i puno ljubavi.


Sarajevsko toplo ljeto, taxi od Vječne (vatre) do Koševa, bez klime, logično. Dolazim do kapije, miris jorgovana i ruža me okupa i ne može da ne omami osmijeh na lice. Otvaraju se vrata i onda me dočeka najjači zagrljaj moje majke, to vam je baka po sarajevski.

Svaki put kada bi ušla u kuću od majke i dede, neka hrana bi se pripremala ili bi bila već spremna. Moram da napomenem da je i majka moja inspiracija za mnoge recepte, i uvijek su me veselili ručci kod nje.


Mogu kristalno jasno da je zamislim u jednoj od mnogih šarenih haljina kako sjedi na sofi u trpezariji i guli krompir. Lagano, s osmijehom, dok prepričavam svoje simpatije, moje tinejdžerske tegobe, i da li me je neko sekirao. Uvijek je imala direktne i realne savjete bez prevelike drame, koji mi tada nisu bili jasni, i možda bi čak pomislila da su bili tako kratki jer joj nije stalo. Danas sam joj zahvalna na njima.


Teško je bilo oprostiti se od nje, ne ići na ukusne ručkove, ali ruže i jorgovan i dalje mirišu u njenom vrtu. Sjećanje nikada ne može nestati, i uvijek ću je nositi u srcu.


Ona je moja đulbešećerka. Najljepša i najmirisnija ruža.


Recept koji me veže za nju je krompir koji je pravila često jer smo ga svi obožavali.




RECEPT ZA KROMPIR MAJKE ZEHRE:


- Krompir (zavisno kolika je posuda u kojoj se sprema, i za koliko osoba)

- Sol

- Malo mlijeka

- Malo milerama ili kiselog vrnja

- Malo ulja


Pećnicu zagrijte na 200 stupnjeva.



Krompir oguliti i izrezati na ploške debljine 1 cm. Malo ga pouljiti i posoliti.

Tepsiju (ili vatrostalnu posudu) malo pouljite i stavite krompir. Pokrijte aluminijskom folijom i stavite u zagrijanu pećnicu.

Pecite cca.30 min.

Skinite foliju i provjerite da li je krompir gotov. Ako je dovoljno mekan, polijte sa 4-5 velikih žlica mlijeka, i premažite blago kiselim vrhnjem ili mileramom.


Vratite u pećnicu bez folije dok ne porumeni krompir i mileram.


Dobar tek!

239 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page