top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

UZIMAM! ( TRI KILE ČOKOLADE)

Prvi put kada sam shvatila da sam upoznala čovjeka sa kojim želim provesti ostatak svoj života, bio je i prvi trenutak kada sam se iskreno veselila svom vjenčanju.

Nakon četiri godine veze, kada me D. zaprosio na najkreativniji mogući način, i negdje gdje nikada ne bi posumnjala, sreća je bila i ostala neopisiva.

Odmah sam znala šta želim, da želim intimno vjenčanje samo sa obitelji, da je taj dan samo naš, da nema stresa ni prije ni na dan vjenčanja, u glavi sam zamislila nas dvoje kako se čvrsto držimo za ruke.

Mislila sam da ću htjeti više, ali zapravo ta jednostavnost koja mi se pojavila pred očima je sve što sam ikada trebala.

Onda je došla korona, satrala nas sve na planeti, i zaustavila svaki mogući plan.

Koliko god bilo teško otkazati sve, i biti u neznanju kada će ponovo biti THE dan, mislim da nas je zapravo ovaj virus naučio nečemu.

Pomakli smo granice provođenja vremena zajedno, pričamo o nekim stvarima o kojim prije nismo, svađe su postale drugačije i nekako bitnije, i shvaćamo šta trebamo promijeniti a šta ne. Povezali smo se više, cijenimo jedno drugo više, shvaćamo zbog čega smo izabrali jedno drugo mnogo više, i vidjeli smo ono najgore i ono najbolje u nama.

Imam osjećaj da nam karantena dođe kao neki bračni tečaj, i neko novo upoznavanje.

Imam osjećaj da i još više želim da moji roditelji i sestre budu sa nama na taj dan.

Imam osjećaj da je ovo sve jedan veliki test koji, moram priznati, prolazimo bolje nego sam mislila.

Ono najbitnije, znam da je ovo ono pravo.

Jedva čekam taj THE dan kada god da se desi, jer znam da je ljubav uvijek tu.

Kada vam virus oduzme nešto bitno, napravite neko čokoladno čudo, bit će sigurno lakše.

Ja sam imala par banana koje su crnile, malo kakaa, i odlučila sam spojiti brownie i banana bread. Poslije ovog recepta, banana bread će vam biti predosadan, tako da krenite gnječiti!

BANANA BROWNIE MUFFINS

  • 2 banane zgnječene

  • 150 gr šećera

  • 1 čajna žlica ekstrakta vanilije

  • 95 gr brašna

  • 115 gr istopljenog maslaca

  • 40 gr kakaa

  • prstohvat soli


Ovo je mjera za 9 muffina, ali možete poduplati mjeru po svojoj želji.

Pećnicu uključiti na 180 stupnjeva.

U zdjeli izmiksati zgnječene banane, šećer, ekstrakt vanilije, i maslac.

Dodati brašno, prstohvat soli, i kakao u smjesu sa bananom. Sjediniti.

Smjesu staviti u kalupe za muffine, i peći 25- 30 minuta.

PRO TIP: ako volite kikiriki maslac možete ga staviti u svaki muffin prije pečenja za još posebniji okus.

Mljac!

-M.




291 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page