top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

UJAK D.

Kada uđemo u nečiji prostor, tek tada malo bolje upoznamo tu osobu. Tako je bilo i sa mnom kada sam prije dva mjeseca čistila stan, i sobu mog pokojnog ujaka.


Nažalost, nemam puno sjećanja na svog ujaka kojih se sada mogu sjetiti, ali bio je jedna od rijetkih osoba koja je bila dobra u apsolutno svemu. Svirao je violinu, bio je vrhunski fotograf, matematičar, kreativac, intelektualac, i koliko se sjećam, kuhar.


Isto tako sjećam se kada smo sestre i ja bile male, nikada nam nije dao da ulazimo u njegovu sobu. Često je provodio vrijeme sam, ali kada bi izašao da bude sa nama, i dalje se osjećala njegova toplina.


Prvi put sam ušla u njegovu sobu prije dva mjeseca. Toliko fotografija, filmova, kamera, sveski iz matematike, reflektora i knjiga, stalo je u taj mali sobičak. Prozori su bili oblijepljeni, i soba je bila tamna, i tada sam prvi put shvatila da je sve fotografije izrađivao sam.


Ta soba je predstavljala njegov svijet u koji je često bježao. Mislim da se tamo osjećao najsigurnije, i baš zato nije htio da mu bilo ko poremeti taj mir.


Prvi put kada sam ušla u njegovu sobu saznala sam nešto više o njemu, a njega nažalost nije bilo da mi objasni neke stvari.


Žao mi je što ga nisam bolje poznavala i što je tako brzo otišao, jer što sam starija imam potrebu da kreiram što više sjećanja.


Analogni fotoaparati i pizza sa tunom su dvije stvari koje će me uvijek podsjećati na njega, i zahvalna sam za to.


Njegovo tijesto za pizzu sam zaboravila, ali savjet kako da tuna ostane sočna na pizzi prakticiram još uvijek.




RECEPET ZA PIZZU SA TUNOM


Tijesto:


- 600 gr glatkog brašna

- 2 vrećice kvasca

- 300 ml tople vode

- 100 ml maslinovog ulja

- čajna žlica soli


Nadjev:


- 1 konzerva tune

- 1 razmućeno jaje

- Mozarella

- Gouda sir

- passata rajčica


Pećnicu zagrijte na 240 stupnjeva.


Sastojke za tijesto sjedinimo dok ne dobijemo glatko tijesto koje se odvaja od posude. Nakon pola sata premijesiti ponovo, te ponoviti postupak još 4 puta.


Ova količina tijesta je za tri manje pizze, ali ako želite možete napraviti jednu veliku.


Jednu kuglu tijesta staviti na papir za pečenje, te na vrh tijesta nakapati malo maslinovog ulja. Prstima od sredine ka van razvlačiti tijesto.


Preko tijesta staviti par žlica passate u koju možete dodati malo soli. Na to staviti izrendanu Goudu, a tunu pomiješati sa razmućenim jajetom kako bi bila sočna. Staviti tunu preko sira, i na nju iskidanu Mozarellu.


Obzirom da ja volim Jalapenos paprike, stavila sam i malo isjeckanih Jalapenosa na kraju.


Peći na 240 stupnjeva, 15-20 minuta.


Dobar tek!


-M.





146 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page