top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

UDAVAČA 2020

Dugo nisam napisala sretan ponedjeljak post, i nije da nisam htjela, ali jednostavno inspiracije je manjkalo.

Obzirom na situaciju koja ne jenjava sa virusom, sa protestima kod susjeda, sa protestima preko bare, sa brutalnim premlaćivanjima, još brutalnijim politikama, ubistva gdje god okreneš, i suhoparnim izborima u kojima sam zaista htjela da učestvujem, u mom mozgu nije bilo još malo mjesta za moja lupetanja.

Razmišljala sam napisati svoje viđenje vjenčanja kroz ovu situaciju jer, a ovo će najbolje znati moje drugarice (hehe), prije pandemije nije postojala žena na svijetu koja je toliko pričala o vjenčanju, udaji, a nijedna sigurno nije toliko razmišljala šta će se jesti na toj proslavi kao ja.

Došla je korona i naravno nije uopće bilo upitno da zbog zdravlja svih naših voljenih, otprilike 15-ero, i nas, odgađamo vjenčanje za iduću godinu. Čak ni ja, nestrpljiva Mirna, nisam imala ni onaj jedan momenat gdje sam bila u fazonu da se to mora desiti sada.

Ono što mi je sada neshvatljivo je da postoje mladenke koje pod svaku cijenu moraju održati svoje vjenčanje u jeku pandemije. Pod cijenu zdravlja! Mislim, nekad i ja mislim da se ne volim dovoljno, ali da sam toliki mazohista, nisam.

Žene, i muškarci, koji svojim nemarom i sebičnošću mogu ugroziti stotine i stotine života.

Žene, i muškarci, koji valjda misle da je ovo jedina prilika za tim činom, jer inače se neće desiti, ili će se prestati voljeti.

Žene, i muškarci, koji vjerovatno misle da je to to, to je vrh ljubavi i dalje nema.

Ako iko voli ljubav, voli najviše i najjače, vjeruje da je ljubav pokretač i točka na i, to sam ja. Ali čak ni ja ne mislim da je bitnija od našeg zdravlja.

Ako volimo sebe i ljude oko sebe, onda ćemo uvijek izabrati zdravlje, valjda?!

Kada sam već napisala ovo sve što ste iznad pročitali, prije par dana na FB vidim da mi je jako draga poznanica “razapeta” na sarajevskoj Vijećnici sa porukom UDAJ SE.

Prvo sam mislila da se ona zeza, onda sam pročitala u čemu je riječ, i zgrozila se nad neukim i zadrtim pojedincima koji i dan danas, 10.07.2020. godine, misle da žene kada se udaju postaju očito neke druge žene.

Misle da žene kada se udaju prestaju biti pametne i ambiciozne.

Misle da žene kada se udaju prestaju raditi na sebi, kao što su čitav svoj život marljivo radile.

Misle da žene kada se udaju izgube svoj glas.

Svoj razum, duhovitost, želju za životom, unutarnju ljepotu, i intelekt.

Na sve ovo samo mogu reći jedno veliko FUJ, i žene drage, ako Vas virus ne spriječava, samo zamislite da u velikim količinama možete jesti čokoladni brownie sa karamelom koji će iste hormone sreće probuditi kao i kada se udate.

Živjela čokolada! Živjele Žene!

(Živio i brak ali u sigurnim okolnostima!)


BROWNIES SA KARAMELOM

Ja sam koristila slani karamel od Neka Jedu Kolače, ali vi možete ili napraviti svoj, ili kupiti u dućanu.

Za brownie:

- 200 gr. Maslaca

- 200 gr. Smeđeg šećera

- 4 jaja

- 130 gr. Glatkog brašna

- 50 gr. Kakaa

- 1 čajna žlica soli

- 100 gr. Čokolade za kuhanje

- 100 gr. Čokolade 70%

- karamela

Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva.

Na pari istopite maslac i čokoladu, ostavite sa strane.

Mikserom sjedinite šećer i jaja. Dodajte čokoladnu smjesu.

U drugu zdjelu stavite brašno, kakao, i sol.

Suhe sastojke prosijte u čokoladnu smjesu i sjedinite drvenom kuhačom.

Pola smjese uliti u posudu za pečenje. Malom žlicom pažljivo i ravnomjerno rasporedite slani karamel. Na karamel uliti ostatak smjese.

Stavite da se peče, i nakon 25 minuta provjerite da li je kora formirana na vrhu. Ako jeste, brownie je gotov.

Ostavite da se skroz ohladi, i uživajte!


-M.




217 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page