top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

TATA NA KUB

Imam osjećaj da nema osobe u Sarajevu koja ne zna za mog tatu, jer kada šetam sa njim nemoguće je napraviti više od tri koraka da se ne zaustavi da nekoga pozdravi. Isto tako, ne poznajem niti jednu osobu kojoj nikada ništa nije mrsko kao što mom tati nije.


Sjećam se da bi ga zvala od bake i dede da dođe da me pokupi jer sam ipak odlučila da ne mogu spavati kod njih, i bez ikakve dalje filozofije tata bi bio tu u roku od 10 minuta. Sjećam se i najboljeg savjeta koji mi je ikada dao, imala sam možda 16-17 godina, a to je da ako ću već piti da ne pijem loš alkohol nego da uvijek imam novca da pijem kao “gospodin”.


Također, ne poznajem pozitivniju osobu od mog tate. Čovjek se nikada ne žali, uvijek je nasmijan i sretan, ako mu se nešto ne svidi ne mora ni reći, jer kao i meni, lice mu govori sve. Čovjek koji jednostavno privlači pozitivu, a negativa mu ni ne pokušava prići.


Moram napomenuti da je također super kuhar, i iako moj OCD ne može da podnese količinu nereda i bespotrebnog suđa nakon pravljenja nekog jednostavnog jela, i dalje mu sve ispadne pre ukusno.


Ono što me najviše oduševljava kao njegovu kćer, je to da i dan danas mi ode po ćevape u ponoć. Ujutro u 6 ode po svježe kifle, i dok ni ne otvorim oči me pita šta bi jela za ručak.

Možda zvuči banalno, ali za mene su ovo stvari zbog kojih sam ponosna što sam mu kćer, i što imam tako ljubavnog tatu koji me i dalje pazi kao da sam mala Mica (njegov nadimak za mene).


Jedan od njegovih dražih recepata mi je kremasta piletina u bijelom umaku, koji sam ovaj put oplemenila gljivama.



TATINA PILETINA


- 500 gr pilećeg filea

- 2 velike žlice kiselog vrhnja

- 100 ml mlijeka

- so, papar, chilli

- 4 veće gljive ( Portobello je moj izbor)


Piletinu očistite i isjeckajte na kockice. Pouljite i začinite po želji. Ostavite na sobnoj temepraturi 15 minuta.


U šerpi zagrijte ulje i stavite piletinu da se krčka. Kada je gotova, dodajte isjeckane gljive. Sačekajte dok gljive ne bude mekane i dok malo vode ne ispari.


Dodajte kiselo vrhnje i mlijeko. Ostavite samo par minuta dok se svi sastojci ne sjedine, zaklopite, i maknite sa vatre.


Uz prilog super ide riža sa graškom, pire, tjestenina po želji, ili čak cous- cous.


Dobar tek!


-M.

144 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page