top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

SIMPLY KOMPLIKOVANO

U svakoj sferi života, kod mene nema ništa jednostavno. Ne shvaćam većinu stvari olako, bar deset puta razmislim prije nego ću nešto napraviti, a sada sam počela paziti i šta i kako pričam, iako to nije bio problem u srednjoškolsko-fakultetskim danima. Analiza je na 100%.

Od čišćenja umivaonika, do kupovine kaladonta, sve što radim radim sa punim kapacitetom svog mozga, i nikada mi ništa nije samo tako.

Jedina stvar u kojoj je jednostavnost vrlina, i gdje mislim da je jednostavno najbolje, je kuhanje.

Ko je probao moju kuhinju, i gledao me kako kuham, zna da kod mene tu nema previše filozofije. Pravim stvari koje volim da kuham, koje su sa mnom iz djetinjstva, i ako ima više od 6 sastojaka, apsolutno me ne privlači recept.

Hrana koju pravim je neiskvarena, nema prenemaganja, i takva je kakva je.

Palo mi je na pamet da je upravo to možda i razlog zašto tako volim kuhati, jer se jedino tu u potpunosti opustim. Tu se najviše smijem, fokusirana sam, uvijek znam šta radim, dodam, oduzmem, i uvijek dam svu svoju ljubav.

Kada kuham, pričam sama sa sobom, zamišljam reakcije ljudi koji će jesti upravo to što pravim u trenutku, i tada sam najsretnija.

Namirnice poštujem više od nekih ljudi, jer nema skrivanja kada je nešto pokvareno i loše. Ne moram dodatno aktivirati mozak da razmišljam šta je pozadina u svemu tome, i da li je neko iskren prema meni ili nije. Sastojci su čisti, ja biram najbolje, i nikada ne pogriješim.

Iako svaki put kada sam u kuhinji naučim nešto novo, bar me u kuhinji neće privlačiti ništa komplikovano.

Jedan od dražih ljetnih kolača je jogurt kolač sa bilo kojim voćem, a ne morate ga ni staviti. Predivan je i za mene najbitnije, jednostavan.

JOGURT KOLAČ

Zagrijati pećnicu na 200.

- 1 čaša jogurta

- 2,5 čaše brašna

- 1,5 čaša šećera

- 1 vanilin šećer

- 3 jaja

- 1 prašak za pecivo

- pola čaše ulja

Šećer i jaja umutite pjenasto. Prosijte brašno i ostale sastojke, te dodajte na kraju ulje.

Kada sjedinite smjesu, ulijte u željeni kalup, i preko smjese stavite koje god želite voće Malo ga utisnite u tijesto.

Pecite 25-30 min, zavisno od pećnice.

Kada se kolač skroz ohladi, pospite šećerom u prahu, i uživajte.


-M.




264 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page