top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

RAK, ALI NE NA TANJURU

Nikada neću zaboraviti dan kada me Mama nazvala i počela razgovor sa pitanjem kako sam ja, šta radim, šta sam jela, kako je Dino. Samo da bi odmah znala iz njenog glasa da me ne pita bezveze. Samo da bi završila prva minuta razgovora sa tim da je bila na operaciji jer je imala rak dojke.


Mislim da imam dobar vokabular, ali zaista riječima ne mogu da opišem moje osjećaje tada. Odmah sam pomislila na najgore, na gubitak. I u tom trenutku htjela sam da umrem, da me nema.


Onda sam bila ljuta jer mi nije rekla, jer je čekala da završi operacija. Skoro 28 godina je ona bila tu za mene, od najmanje prehlade do slomljenog srca, i htjela sam ovaj put da ja nju štitim svom svojom snagom. Naravno, hrabra kakva je, Mama sa velikim M, htjela je mene i moje sestre sačuvati od tog zla od par milimetara.


Uz pomoć jedne prekrasne i stručne žene, zatražila sam pomoć da budem jaka za Mamu, i da sagledam stvari iz neke druge perspektive.


Nakon što je sve prošlo, i nakon što je mama zdravija danas nego ikada, prisjećam se svih onih ljudi koji su mi govorili kako dižem svoju Mamu u nebesa. Kako stalno pričam o njoj, kako je nemoguće da je baš tako dobra Mama, i da mi je najbolja prijateljica jer joj sve pričam.


Nakon svega toga, ja ću je još više spominjati i dizati u nebesa, jer moja Mama je najbolja Mama. Najhrabrija Mama. Ponosna Mama. Lijepa Mama. Najbolja, moja kuharica.


Molim Vas ko god ovo pročita, pregledajte se. Zatražite pomoć.


Volite se, grlite i ljubite svakodnevno.


Recept koji ide uz ovaj tekst mi je pao na pamet prije tri dana kada sam Mami poslala preko Vibera sliku svog doručka. Pravila sam malo drugačije prženice, ili da sam u trendu reći ću French Toast, gdje mi je rekla da su krasne, ali slane su joj ipak draže.


Samo za Mamu u nadi da će ipak isprobati moj recept.



SLATKE PRŽENICE SA CIMETOM


- 2 jaja

- 6 tanko rezanih kriški kruha (po želji)

- pola čajne žlice cimeta

- čajna žlica mlijeka

- pola čajne žlice vanilin šećera

- malo putera



Jaja umutite sa mlijekom, te dodajte cimet i vanilin šećer.

Zagrijte tavu i istopite puter. Kriške kruha lagano utopite u jaja i pržite kratko.

Kada je kruh gotov, možete ga prerezati na pola i staviti nadjev po želji.


Savjet: javorov sirup ili pekmez od kupina ide perfektno


Mljac!


-M.

300 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page