top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

POST COVID: GASTRONOMIJA NA APARATIMA

Za nekoga ko svaki drugi dan kuha nešto novo, i za nekoga ko bi zadnji novčić dao na hranu, distorzija okusa i mirisa je najveća kazna.


Prije nešto više od tri mjeseca “prohodala” sam COVID. Da se razumijemo, nije mi jasno kako prohodaš COVID, obzirom da i blagi simptomi imaju jasne posljedice mnogo iza onih famoznih 14 dana. Tada sam izgubila okus i miris, i bilo mi je žao čak jesti neku hranu ako je ne osjećam jer imam toliko poštovanje prema njoj. Koliko god zvučalo smiješno, apsolutno je tako.


Na moju sreću, za tri tjedna vratilo se sve, bila sam sretna, pila sam i jela sve što sam htjela i mislila sam to je to.


Prije mjesec dana odjednom sam osjetila kako neku bazičnu hranu osjećam potpuno drugačije. Kafa mi smrdi užasno, maslac, luk, češnjak, meso, mliječni proizvodi, i ostatak ekipe, imali su mi potpuno drugačije okuse i mirise. Nešto mi je imalo okus metala, nešto je mirisalo kao zahrđali ekseri, a od mirisa kafe mi se, blago rečeno, riga.


Moram priznati, mnogo mi je ovo teže palo nego potpuni gubitak okusa i mirisa, jer znala sam da je to simptom i da se vrati. Ova post COVID distorzija okusa i mirisa je pakao.

P A K A O!


Za nekoga ko toliko uživa u hrani, ovo je najveća kazna.


Da nije sve tako crno, otkrio mi je tost, koji je jedina namirnica koju osjećam u potpunosti.


Tost sa sirom u listićima je trenutno moj caviar.


Pazite se, ne dajte virusu ni da prohoda sa vama, i uživajte u apsolutno svakom zalogaju i gutljaju danas i zauvijek.



RECEPT ZA TOST SA SIROM


Mislim da vam za ovo stvarno ne treba recept.


-M.




89 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page