top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

NIŠTA SE NE MORA, SAMO SE MORA ISPEĆI POGAČA

U ovim karantenskim danima čitam na puno portala kako je ovo vrijeme kada trebamo uraditi “nešto”. Moram priznati na početku sam i ja na to gledala kao da fakat, u pravu su, sada moram nešto napraviti brzo inače će karanten propasti.

Onda sam shvatila kako u trci sama sa sobom počinjem da gubim. Gubim sebe, ne znam šta mi je, šta radim, kome radim, Coroni?

I dalje sam nastavila razmišljati kako možda sa mnom nešto nije u redu, čim sve ove druge žene postaju Jamie Oliver, fitness intruktorice, stručnjaci o virusima, doktorice nauke, savršene partnerice, make up artisti-ice, guru-i, stručnjaci za životna pitanja, i da dalje ne nabrijam jer je valjda jasno o čemu pričam.

U trci sama sa sobom, i sa svim tim “savršenim” ženama, osjećala sam anksioznost i tugu. Osjećala sam se bezvrijedno.

Da me ne bi pogrešno neko shvatio, drago mi je zbog tih žena, blago njima, ali od kada smo se počeli bojati našeg doma? Kauča? Vremena? Tišine? Da ne radimo apsolutno ništa? Za mene je to pravi test, za mene je biti sa svojim mislima, slušati samo vrane ispred mog balkona, i ne raditi ništa, pobjeda sama po sebi.

Možda nisam jedna od tih žena što će izaći sa novom “diplomom”, ali mogu biti strpljiva sama sa sobom. Mogu se posvađati sa partnerom, mogu ušuškana biti na kauču i gledati Friends po ko zna koji put, mogu ne raditi ništa i gledati u plafon.

Ono najbitnije ništa ne gubim, čak šta više nikada nisam osjetila veću brigu za prijatelje i porodicu nego sada, i nikada više nismo pazili jedni na druge. Tako da ako postanem stručnjak za prijateljstvo, to će biti više nego dovoljno.

Ne moramo raditi ništa što nam se predstavlja kao super, divno, krasno, moraš to napraviti, moramo samo ispeći ovu jednostavnu i mirisnu pogaču.

Budite zdravo i doma!

POGAČA

- 500 gr brašna

- 1 čajna žlica šećera

- pola praška za pecivo

- malo soli

- mlake vode (odokativno)

- malo ulja

Ja sam pećnicu zagrijala na 230 stupnjeva.

Kalup/tepsiju koji ćete koristiti za pogaču premažite sa malo ulja.

Sve sastojke sastaviti, te onda dodavati lagano mlaku vodu dok ne dobijete ljepljivo tijesto.

Premažite dlan uljem, i tako pređite po tijesti i izvadite ga. Vidjet ćete da ćete ga tako lakše izvaditi iz zdijele, i neće se lijepiti.

Pogaču prebacite u kalup ili tepsiju, i pecite dok na vrhu ne poprimi rumenu boju.

Kada izvadite pogaču iz pećnice, obmotajte je čistom kuhinjskom krpom.

Dobar tek!


- M.



166 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page