top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

Mislim dakle, kuham

Što sam starija sve se više prisjećam djetinjstva i pokušavam otkriti što je to što me čini osobom kakvom jesam danas. Do sada sam otkrila da je najveći utjecaj imala, i još uvijek ga ima, moja mama, i njena kuhinja.


Danas kada kuham i jedem tu hranu, probude se razne emocije u meni i odvuku me ponovo u taj bezbrižniji period. Shvatila sam koliko mi je hrana bitna, kao i njena priprema, te da sam emotivno vezana za nju i dan danas.


Iz ovog razloga sam odlučila pisati priče iz mog života koje su upotpunjene receptima za koje se vežu.


Kuhanje je moja terapija, tu pronalazim svoj mir, i želim sa drugima podijeliti mali komadić.



Mirna Dizdarević


125 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page