top of page
Search
  • Writer's pictureMirna Dizdarevic

JABUKE I JA U ŠLAFROKU

Mislim da je svima poznata mini trauma iz djetinjstva kada bi pitali roditelje ima li nešto slatko, na što bi dobili odgovor: ima jabuka!

Nisam sigurna da li je to razlog što nikada nisam volila jabuke, ili su mi jednostavno predosadno voće.

Svojevoljno ih nikada nisam jela, a kupovala bi ih jedino kada bi pravila neki kolač od jabuka, i to bi uzela točno onoliko koliko piše u receptu, da ne bi slučajno morala da jedem tu dosadnjikavu voćku.

Nakon skoro 28 godina neprijateljstva sa jabukom, prije par dana sam se našla kako ih trpam u vrećicu.

Dolazim kući, vadim i perem jabuke, ne znam zašto su tu, ne znam šta ću s njima.

Onda razmišljam da sam ih vjerovatno uzela jer sam 45 minuta čekala da uđem u prodavnicu, pa sam onda htjela da kupim neke “pametne” stvari kad sam već ušla.

Da li me je ova apokaliptična atmosfera vani natjerala na kupnju dosadne jabuke, ili sam ostarila, nikada nećemo saznati.

Da li sam ja postala žena kojoj je jabuka desert? Da li me ovo često pranje ruku, dezinfekcija svega i svačega natjerala na ovo zlodjelo?

Kada ovo sve prođe, nadam se da će se stara Mirna, mrziteljica jabuka, vratiti u punom sjaju.

Jedno je sigurno, a to je da smo i jabuke i ja ovih dana u šlafroku, i nažalost moram priznati da su mi ukusne ovako ušuškane.

Ostanite u svojim domovima, i nemojte se bojati jabuka!

JABUKE U ŠLAFROKU

- 2 veće jabuke

- 7 velikih žlica brašna (glatkog)

- 1 vanilin šećer

- 1 čajna žlica cimeta

- 1 čajna žlica ruma za kolače (ako želite)

- 200 ml mlijeka

- 2 jaja

Jabuke ogulite, i sredinu pažljivo izvadite. Izrežite ih na jednake ploške.

Mlijeko, jaja, i vanillin šećer umutite, te dodajte ostale sastojke.

Ugrijte ulje u tavi.

Jedan po jedan kolutić uronite u smjesu, i pažljivo pržite dok jabuke ne porumene sa obe strane. Treba im jako kratko.

Jabuke možete posuti šećerom u prahu, ili šećerom i cimetom, linoladom, džemom…

U slast!


-M.



398 views0 comments

Recent Posts

See All

25

bottom of page